HYUNDAI VAN DER HEIJDEN, UDEN
HYUNDAI VAN DER HEIJDEN, UDEN

CORONA-MAATREGELEN

Service en bereikbaarheid

Uiteraard volgen wij de ontwikkelingen omtrent het coronavirus op de voet. Wij doen er dan ook alles aan om onze voorschriften aan te laten sluiten bij de actuele richtlijnen van het RIVM en de GGD. Aan de hand van onderstaande veel gestelde vragen informeren wij u graag over onze maatregelen. Wanneer de situatie daarom vraagt, worden deze maatregelen verder aangescherpt. Heeft u nog vragen? Neem gerust contact met ons op.

Update: 19 maart 2020

Veelgestelde vragen en antwoorden m.b.t. het coronavirus.

Zijn de Hyundai dealers geopend?

  • Ja, onze vestiging is geopend. Wij volgen de actuele richtlijnen van het RIVM en de GGD, en de gezondheid van onze bezoekers en onze medewerkers staat vanzelfsprekend op de eerste plaats. Het is mogelijk dat wij door een verminderde bezetting momenteel wat minder goed bereikbaar zijn via telefoon of email en dat het wat langer kan duren voordat u een reactie ontvangt. Wij vragen om uw begrip hiervoor.

Welke hygiëne maatregelen worden er toegepast bij de Hyundai dealer? 

  • Wij schudden tijdelijk geen hand meer met u.
  •  Wij houdem gepaste afstand als wij met u in gesprek.
  •  Wij volgen strikt de protocollen omtrent handenwassen.
  •  Wij beschikken over extra zeep en desinfecterende middelen.
  •  Voor wij een voertuig overdragen zullen wij contactoppervlakken desinfecteren.
  •  Wij voeren extra schoonmaakrondes uit.
  •  Om fysiek contact te vermijden willen wij u vragen te betalen met uw pinpas. Als dit niet mogelij is wordt het contact bij een contante betaling tot het minimum beperkt.

Mijn Hyundai moet gerepareerd worden/heeft onderhoud nodig. Kan dit nog steeds?

  • Ja, dat kan. Wel staat de gezondheid van onze bezoekers en onze medewerkers vanzelfsprekend op de eerste plaats. Indien u verkouden bent of hoest, of indien u in contact bent geweest met een besmet persoon, verzoeken wij u contact op te nemen om uw afspraak eventueel te verplaatsen.
  • Wij verzoeken u om uw auto alleen te brengen en te halen en niet tijdens de werkzaamheden te wachten binnen het pand. U kunt gebruik maken van onze vervangend vervoer oplossingen. We vertellen u graag over de mogelijkheden en voorwaarden.

Ik heb een afspraak staan voor onderhoud aan mijn Hyundai, maar ik wil/kan nu niet naar de Hyundai dealer toegaan.

  • Als u niet naar ons bedrijf kan of wil komen, kunnen wij uw auto op uw huis- of werkadres ophalen en terugbrengen. Wij verzoeken u in dat geval de auto in de 2 uur voorafgaand aan het ophalen niet te gebruiken en adviseren de auto ook de 2 uur na het terugbrengen niet te gebruiken. Uiteraard wordt de auto gedesinfecteerd.
  • Indien u hier geen gebruik van wilt maken, kunt u uw onderhoudsbeurt uiteraard verzetten naar een andere datum. Neemt u hiervoor contact met ons op.

Ik heb een vervangende Hyundai nodig. Is dit veilig?

  • Ja, hierbij houden wij ons ook aan de richtlijnen van het RIVM en de GGD. Auto’s die worden gebruikt voor Vervangend Vervoer zijn gedesinfecteerd en minstens 2 uur niet gebruikt of worden pas de daarop volgende dag ingezet.

Ik heb interesse in een nieuwe/gebruikte Hyundai, maar ik wil/kan niet naar de Hyundai dealer toegaan. Zijn er andere mogelijkheden?

  • Wij helpen u graag via andere beschikbare kanalen, zoals bv. telefoon, email, of een videocall. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Kan ik nog steeds een proefrit maken?

  • Het maken van proefritten is in principe mogelijk, maar ook hierbij staat de gezondheid van onze bezoekers en onze medewerkers vanzelfsprekend op de eerste plaats. Zo zullen ook hier de noodzakelijke hygiëne maatregelen genomen worden. Onze verkoper kan u hier meer over vertellen.

Mijn nieuwe Hyundai wordt afgeleverd, maar ik wil/kan niet naar de Hyundai dealer toegaan. Zijn er andere mogelijkheden?

  • Wij zoeken samen met u een verantwoorde oplossing om de nieuwe auto aan u over te dragen – en eventueel uw huidige auto in te nemen. Uiteraard kunnen wij in individuele gevallen in overleg uw auto ook thuis afleveren. Om de mogelijkheden te bespreken kunt u contact met ons opnemen.

Deze website gebruikt cookies. De website laadt in eerste instantie alleen noodzakelijke/functionele cookies in. We hebben de cookies van Google Analytics volledig geanonimiseerd en mogen deze plaatsen zonder toestemming. Ga je voor een optimaal werkende website, klik dan op "Accepteer". Lees ons privacybeleid of onze cookieverklaring voor meer info.

Cookie settings

Below you can choose which kind of cookies you allow on this website. Click on the "Save cookie settings" button to apply your choice.

FunctionalOur website uses functional cookies. These cookies are necessary to let our website work.

AnalyticalOur website uses analytical cookies to make it possible to analyze our website and optimize for the purpose of a.o. the usability.

Social mediaOur website places social media cookies to show you 3rd party content like YouTube and FaceBook. These cookies may track your personal data.

AdvertisingOur website places advertising cookies to show you 3rd party advertisements based on your interests. These cookies may track your personal data.

OtherOur website places 3rd party cookies from other 3rd party services which aren't Analytical, Social media or Advertising.