Bij autorijden draait alles om zo plezierig en veilig mogelijk van A naar B te reizen. Bij Hyundai zit dat wel goed. Hyundai pechhulp is een onderdeel van onze dienstverlening. Maar wat als je onderweg te maken krijgt met pech, bijvoorbeeld een lekke band, of een lege accu als gevolg van een lampje dat is blijven branden? Dan is er gelukkig altijd nog Hyundai Mobiliteits Service. Daarmee ben je zo weer op weg.
Staat u onderweg met pech? Bel het Hyundai-alarmnummer +31 (0)88 366 39 99 en leg de situatie uit aan Nederlandse hulpverleners. Dan wordt u, 24 uur per dag, 7 dagen per week, en waar dan ook in Europa zo snel mogelijk geholpen. Zij regelen vervolgens assistentie zodat je weer verder kunt. Tip: sla dit nummer op in je telefoon.
Met Hyundai Mobiliteits Service krijg je gratis hulp bij pech onderweg, 24 uur per dag, 7 dagen per week en waar dan ook in Europa (voorwaarde is dat je Hyundai volgens fabrieksvoorschrift wordt onderhouden bij de Hyundai-dealer). Is het probleem niet ter plekke te verhelpen, dan wordt je auto naar de dichtstbijzijnde Hyundai-dealer gebracht. Indien nodig krijg je een vervangende auto aangeboden, zodat je je reis toch kunt vervolgen. Mocht (tijdig) repareren van je auto in het buitenland niet mogelijk zijn, dan wordt deze naar Nederland gerepatrieerd.
Vanaf de aflevering van je nieuwe auto heb je 12 maanden lang gratis dekking van de Hyundai Mobiliteits Service (IONIQ 5: 24 maanden). Elke keer dat je een onderhoudsbeurt laat uitvoeren door de Hyundai-dealer, wordt de gratis dekking weer met 12 maanden verlengd.